Általános értékesítési tréning

Lásson vevői fejébe és járjon egy lépéssel előttük!

 Óraszám:  20 óra (4 óra elmélet, 16 óra gyakorlat)
 Minimális csoportlétszám:  6 fő
 Tervezett idő/kezdés:  megfelelő jelentkező esetén folyamatosan
 Képzés ára:  a jelentkezők száma függvényében

 

Képzés célja:

 

A képzés segítséget nyújt a szervezet és az egyén értékesítési teljesítményének fejlesztéséhez. Az értékesítési tréning tematikájában az eladást segítő technikák mellett szerepel mindaz, amit érdemes a cégstratégiában megtenni az eredményes ügyfélkezelés érdekében.

 

Fontos, hogy az ügyfelet (potenciális vevőt) pozitív, emlékezetes tapasztalathoz, élményhez juttassuk, akár már egy ügyfélszolgálati szituációban. Elsődleges cél, hogy meg tudjunk felelni a vevő elvárásainak és igényeire megoldást nyújtsunk.

 

A képzés során fejlődik:

  • Kapcsolatteremtés, jó első benyomás kialakítása.
  • Partner megértése, információgyűjtés, aktív figyelés.
  • Javaslattétel és érvelés.
  • Kifogások kezelése.
  • Lezárások alkalmazása, döntés felé terelés, megegyezés.

 

A tréning elvégzését követően a résztvevő:

  • képesek lesznek az értékesítési folyamat egyes fázisainak megfelelően eredményes kommunikációt megvalósítani.
  • a részvevők olyan technikát, tudást sajátítanak el, melynek segítségével képesek önállóan felépíteni az eredményes értékesítési folyamatot, hatékonyabban tudnak meggyőzni másokat, megtanulják az ellenvetéseket kezelni és a sikeres eladások arányát növelni.

 

Trénereink elismert, magasan kvalifikált, több éves gyakorlati tapasztalattal rendelkező szakemberek, akik nagy hangsúlyt helyeznek a gyakorlatias oktatásra.

 

Megszerezhető kompetenciák és ismeretek:

  • új ügyfelek megszerzését támogató kompetenciák, tudás fejlesztése;
  • jelenlegi ügyfelek újra aktiválását támogató kompetenciák, tudás fejlesztése;
  • önálló, felelősségteljes. a cég elvárásait, szabályait követő értékesítési munka kialakítása.
  • új ügyfelek megszerzését támogató kompetenciák, tudás fejlesztése;
A képzés tematikája

1. Az értékesítés fogalma
2. Mikor vásárol a vevő?
3. Az értékesítés lépései
4. Az értékesítést segítő eszközök
5. Kommunikáció
6. Hatékony eladás
7. Ellenvetések kezelése

 

Teljesítmény ellenőrzés és értékelés módja:

Gyakorlati feladatok, szituációs gyakorlatok elvégzésének értékelése.

 

Igényelhető felnőttképzési szolgáltatások:

Képzési szükségletek felmérése és képzési tanácsadás

 

 

Legyen Ön is profi értékesítő!

 

A képzést igény szerint indítjuk.

 

Felnőttképzési engedély száma: E-000571/2014

Felnőttképzési nyilvántartási szám: 01-0443-04