Ügyfélkapcsolati magatartás tréning

 Óraszám:  8 óra (2 óra elmélet, 6 óra gyakorlat)
 Minimális csoportlétszám:  6 fő
 Tervezett idő/kezdés:  megfelelő jelentkező esetén folyamatosan
 Képzés ára:  a jelentkezők száma függvényében
 
A tréning célja a résztvevőkkel megismertetni az ügyfélkapcsolatok kialakításának és megtartásának módjait, az ügyfélbarát magatartás elveit, tárgyalástechnikai alapelveket és módszereket.
 
A tréning fejleszti:
  • az ügyfélkapcsolat kialakításának, az ügyfélkapcsolati magatartás viselkedési szabályainak alkalmazási képességét,
  • az igényfelkeltés képességét,
  • a termékbemutatás képességét,
  • az érvelés, meggyőzés és kifogáskezelés alkalmazásának képességét.
A tréning tematikája:
  • ügyféltípusok,
  • problémamegoldás és konfliktuskezelés a gyakorlatban,
  • ügyfélkapcsolati kommunikáció,
  • stressz az ügyfélkapcsolatokban, leküzdési technikák.
 
Trénereink elismert, magasan kvalifikált, több éves gyakorlati tapasztalattal rendelkező szakemberek.
 
A tréning módszerei:
  • ügyfélkapcsolati magatartás viselkedési szabályainak betartása, feladaton keresztül.
  • igényfelkeltés képességének ismerete, feladaton keresztül.
  • termékbemutatás képességének ismerete, feladaton keresztül.
  • meggyőzés és kifogáskezelés módszereinek alkalmazása, feladaton keresztül.

Lendítse fel üzletét a legegyszerűbb módon: képezze munkatársai ügyfélkezelési technikáját!

 

A képzést igény szerint indítjuk.