Általános kommunikáció

Óraszám:  12 óra
Minimális csoportlétszám:  6 fő
Helyszín:  LSI Informatikai Oktatóközpont,
 vagy külső helyszín
Tervezett idő:  Képzési naptár szerint /
 Megrendelő igénye szerint
Képzés ára:  egyedi árajánlat alapján!

 

Képzés célja

 

Olyan tudásanyag, magatartásformák és önfejlesztési technikák átadása, melyek birtokában a képzés résztvevői sikeresebben fognak kommunikálni és együttműködni a cég hatékonyságának növelése érdekében.

 

A képzésben résztvevők megismerik a sikeres konfliktuskezelés módszereit és alkalmazási technikáit a jobb és eredményesebb munka érdekében. Képessé válnak a munkahelyen – illetve a munkavégzés során – kialakult konfliktushelyzetek kezelésére, a felhalmozódott feszültségek oldására, továbbá a személyközi és a szervezeti konfliktusok természetének megismerésére és hatékony kezelési módjuk elsajátítására.

 

Tréningünk során

  • megismeri saját kommunikációs stílusát,
  • fejleszti kommunikációs készségét és bővíti kommunikációs eszköztárát céljai elérése érdekében,
  • megtanul tudatosan, hitelesen és meggyőzően kommunikálni,
  • képes lesz hatékonyan és magabiztosan reagálni a másik fél kérdéseire, ellenvetéseire,
  • fejleszti repertoárját annak érdekében, hogy az adott helyzethez és a partnerhez leginkább alkalmas módon legyen képes gondolatait megfogalmazni,
  • képes lesz tárgyalásokra felkészülni, tárgyalásokat bonyolítani, és a tárgyalófelekkel jó kapcsolatot teremteni és fenntartani.

 

A tréning elvégzését követően a résztvevő:

  • gyakorlatot szerez az eltérő kapcsolati készségeket igénylő helyzetek megfelelő felismerésében,
  • megismeri a nyerő-nyerő helyzetek elérésének alapfeltételeit,
  • elsajátíthatja a professzionális meghallgatás készségtárát,
  • képessé válik hatékonyan kifejezni gondolatait, véleményét nehéz helyzetekben is,
  • megfelelően tud negatív és pozitív visszajelzéseket adni,
  • képes lesz bizonyos kéréseket visszautasítani és kéréseket megfogalmazni.

Megszerezhető kompetenciák és ismeretek:

  • Az egyéni kommunikáció hatékonyságának a növelése.
  • A kommunikációs eszközök helyzettől és céloktól függő alkalmazása megválasztásának képessége.
  • Hiteles és meggyőző kommunikáció kialakításának a képessége.
  • A résztvevők képesek lesznek tárgyalásokra felkészülni, tárgyalásokat bonyolítani, és a tárgyalófelekkel jó kapcsolatot teremteni és fenntartani.

 

A képzés tematikája:
  1. Kommunikációs stílus meghatározása
  2. Verbális és nonverbális kommunikáció
  3. Az információ jelentősége a személyközi kapcsolatokban

 

Teljesítmény ellenőrzés és értékelés módja:
Jelenléti tanulás. Ennek megfelelően a kontaktórai aktivitás, pontosság, és a feladattal való foglalkozás kiemelt.

 

Igényelhető felnőttképzési szolgáltatások:
Képzési szükségletek felmérése és képzési tanácsadás

 

A képzést igény szerint indítjuk.

 

Sajátítson el minden kommunikációs praktikát!

 

Információt kérekAjánlatot kérek

 

Felnőttképzési engedély száma: E-000571/2014

Felnőttképzési nyilvántartási szám: 01-0443-04